مقالات آموزشی, هیتر صنعتی

بخاری گلخانه هیتر گلخانه سیستم گرمایشی

بخاری گلخانه، انواع سیستم های گرمایشی گلخانه ای، هیتر گلخانه، بخاری گلخانه، بخاری گلخانه ارزان
صنعتی ایران هواساز 300x112 - بخاری گلخانه هیتر گلخانه سیستم گرمایشی

گلخانه صنعتی -ایران هواساز

بخاری گلخانه ای (هیتر گلخانه ) یکی از ضروری ترین تجهیزات مورد نیاز در گلخانه ها می باشد. چگونه گلخانه سنتی و یا صنعتی را گرم کرده و نگران پرداخت هزینه بایت سوخت و انرژی نبود؟ چگونه می توان از اتلاف انرژی جلوگیری کرد و سیستم گرمایشی با راندمان بالا خریداری نمود ؟

ایران هواساز بزرگترین تولید کننده انواع هیتر (بخاری) صنعتی در کشور می باشد. تنوع در مدل، ظرفیت و نوع مصرف سوخت در کنار گارنتی یک سال طلایی از ویژگی های ممتاز هیتر heater این مجموعه می باشد.

تمامی سیستم های گرمایشی ایران هواساز دارای سیستم اتوماسیون جهت مانیتورینگ محیط و همچنین سیستم آلارم می باشند.

جهت مشاهده کلیه محصولات گرمایشی این مجموعه کلیک کنید.

هیتر گلخانه -بخاری گلخانه

جهت ایجاد گرمایش مطلوب و مورد نیاز گلخانه های صنعتی و سنتی  از روش های متعددی می توان استفاده کرد که در ذیل به آنها اشاره می شود. شایان ذکر است که با دریافت مشاوره در انتخاب بهترین نوع سیستم گرمایشی می توان در مصرف سوخت صرفه جویی قابل ملاحظه ای داشت و همین امر موجب کاهش هزینه ها و افزایش راندمان خواهد شد.

  • هیتر کابینتی (هیتر هوای گرم)
  • هیتر جت
  • هیتر سقفی
  • هیتر تابشی

انواع بخاری گلخانه ای Greenhouse Heater

هیتر هوای گرم -هیتر کابینتی

هوای گرم بخاری گلخانه ایران هواساز iranahu 300x168 - بخاری گلخانه هیتر گلخانه سیستم گرمایشی

هیتر کابینتی (هیتر هوای گرم –کوره هوای گرم ) برای گلخانه های بزرگ انتخاب بسیار مناسبی می باشد. هیتر هوای گرم (بخاری گلخانه )با ظرفیت بالای گرمایشی می تواند گرمای بسیار مطلوبی در گلخانه ایجاد کنند. تنوع در این نوع از هیتر بسیار زیاد است و شما می توانید با توجه به شرایط آب و هوایی، ابعاد سالن و نوع سوخت در دسترس اقدام به انتخاب مدل با ظرفیت مناسب نمایید. در این مدل با داشتن فن (سانتریفیوژ و یا آکسیال) پرتاب هوای گرم بسیار با قدرت بوده و تمام نقاط گلخانه کاملا گرم می شوند .

علاوه بر این در هیتر هوای گرم با فن سانتریفیوژ امکان کانال کشی در گلخانه ایجاد می شود. با این روش 100% هوا دارای گرمایش کاملا یکنواخت خواهند بود.

هیتر هوای گرم در سه نوع گازی، گازوئییلی و دو گانه سوز تولید می شود .

ظرفیت هیتر هوای گرم گلخانه از 150kcal-450kcal می باشد. توان گرمایشی هیتر بر  قیمت هیتر بسیار تاثیر گذرا می باشد و انتخاب دقیق توان گرمایشی آن می تواند منجر به صرفه اقتصادی شود.

جت هیتر گلخانه ای :

جت هیتر سقفی گلخانه ای -ایران هواساز

جت هیتر سقفی گلخانه ای -ایران هواساز

راندمان 95% جت هیتر موجب شده است که اولین انتخاب در سیستم های گرمایشی گلخانه ها باشند. جت هیتر (هیتر موشکی) در دو نوع دودکش دار و بدون دودکش و نیز در دو مدل گازی و کازوئیلی تولید می شود. سیستم احتراق بسته و همچنین بدنه استیل از ویژگی های این بخاری گلخانه ای می باشد.

نصب آسان با استفاده از قلاب های طراحی شده به سقف باعث می شود که جت هیتر گلخانه ای در گلخانه های کوچک کاربرد فراوانی داشته باشد.

جهت مشاهده انواع هیترهای ایران هواساز کلیک کنید.

هیتر  سقفی گلخانه ای:

گلخانه گرم کردن گلخانه ایران هواساز 300x160 - بخاری گلخانه هیتر گلخانه سیستم گرمایشی

هیتر  سقفی با تنوع مختلف تولید می شوند. بخاری گلخانه ای سقفی مصرف انرژی بسیار پایینی دارد و از این لحاظ نسبت به سایر سیستم های گرمایشی مزیت دارد. این نوع سیستم گرمایشی که تقریبا عملکرد مشابهی با هیتر هوای گرم دارد به علت قابل نصب بودن در سقف و عدم اشغال فضای گلخانه انتخاب مناسبی جهت گلخانه های کوچک می باشد.

هیتر سقفی گلخانه ای در دو مدل گازی و گازوئیلی تولید می شود.

جهت مشاهده انواع هیترهای ایران هواساز کلیک کنید.

تابشی گلخانه ایران هواساز بخاری گلخانه ای 300x300 - بخاری گلخانه هیتر گلخانه سیستم گرمایشی

هیتر های تابشی گلخانه :

استفاده از هیترهای تابشی در گلخانه های یکی از جدیدترین سیستم های گرمایشی گلخانه ای می باشد. هیتر های تابشی با پحش یکنواخت گرما در گلخانه هوایی گرم، مطبوع و یکنواخت را تامین می کندد که تاثیر بسیار مطلوبی بر بازده گلخانه دارد. این سیستم ها در دو نوع تولید می شوند.

  • هیتر تابشی موضعی در دو مدل گازی و برقی
  • هیتر تابشی طولی در مدل های گازی و گازوئیلی

جهت مشاهده انواع هیترهای ایران هواساز کلیک کنید.

جهت انتخاب سیستم گرمایشی مناسب می توانید با متخصصین ایران هواساز تماس حاصل نمایید. مشاوره رایگان و بازدید رایگان در تهران از خدماتی است که ایران هواساز به مشتریان خود عرضه می نماید.

سیستم های گرمایشی ایران هواساز دارای یک سال گارانتی طلایی و خدمات نامحدود می باشند . ارسال به تمام نقاط کشور در کمتر از 5 روز کاری می باشد.

گلخانه GreenHouse  چیست ؟

فضایی محصور که مناسب جهت رشد گیاهان ایجاد شده است را گلخانه می نامند. گلخانه ها با توجه به نوع گل و یا گیاهی که در ان به زیر کشت می روند با مصالح مختلف و اصول متفاوتی طراحی می شوند. اما در حالت کلی یک گلخانه فضایی محصور شفافی (شیشه ، طلق) است که نور خورشید را عبود می دهد. در گلخانه شرایط دما و رطوبت به توجه به نیاز گیاه به شدت کنترل می شود.

امروزه با توجه به رشد جمعیت کره زمین و نیاز به تولید غذا ی بیشتر، روش های ژنتیکی برای بهبود بذرها استفاده می شود از سویی دیگر تجهیز گلخانه ها و ایجاد شرایط مناسب رشد برای گیاهان کمک شایانی به تولید انبوه محصولات کشاورزی نموده است. گلخانه ها به این علت در تمام روزهای سال شرایط مناسب برای تولید محصولات را فراهم می کنند نقش مهمی در کشورزی جهانی ایفا می کنند.

گلخانه ها به صورت صنعتی و یا سنتی ساخته می شوند که مسلما بازده گلخانه های صنعتی به مراتب بیشتر از گلخانه های سنتی می باشد.

تجهیزات گلخانه صنعتی شامل تجهیزات گرمایشی (هیتر گلخانه – بخاری گلخانه )، روشنایی گلخانه، سیستم تهویه گلخانه ای و همچنین سیستم غربالگری می باشد.

 انواع گلخانه ها :

1- گلخانه ثابت : در این نوع گلخانه مکان گلخانه ثابت است و در ساخت این گلخانه ها از مصالح ساختمانی استفاده می شود و سازه ای محکم احداث می شود.

2-گلخانه متحرک: در این نوع گلخانه امکان انتقال گلخانه به مکان دیگری وجود دارد .گلخانه های متحرک از سازه های ضعیف تری نسبت یه گلخانه های ثابت هستند.

انواع گلخانه با توجه به نوع محصول زیر کشت در گلخانه می باشد.

جهت گیری گلخانه به سمت نور

نور مهم ترین فاکتور در پرورش محصولات گیاهی می باشد. ساخت گلخانه با در نظر گرفتن میزان دریافتی نور و گرمایش از خورشید می توان تاثیر بسیار چشمگیری بر میزان و کیفیت محصولات داشته باشد. نورگیری همچنین می تواند در فصل سرما باعث مصرف کمتر سوخت و صرفه جویی در انرژِی شود.

Save